Lomed hanteert voorzorgsmaatregelingen in verband met het coronavirus (COVID-19)

Lomed hanteert voorzorgsmaatregelingen in verband met het coronavirus (COVID-19)

In heel Nederland zijn extra maatregelen nodig om verspreiding van het coronavirus (COVID-19) tegen te gaan. We richten ons nu vooral op de nodige voorzorgsmaatregelen en daarbij doen we ons uiterste best om het coronavirus buiten de deuren van Lomed te houden. Dat wil zeggen dat we ons blijven richten op service, flexibilieit, continuÏteit en kwaliteit van een compleet assortiment van orthopedische producten aan verschillende branches en segmenten. We houden rekening met de veiligheid en gezondheid van al onze medewerkers, klanten, behandelaars en andere belanghebbende.

Leveringen

U hoeft zich geen zorgen te maken over de levering van uw producten. Het gehele assortimenet van orthopedische producten worden op dezelfde manier als altijd bij u geleverd met onze vaste bezorgdienst. Al onze producten hebben we in huis en wordt aangevuld waar nodig is, extra bestellen is dus onnodig!

We houden ons voorraadbeleid op peil en richten ons met regelmaat op eventuele knelpunten in de beschikbaarheid. Daarnaast is het van belang dat we periodiek contact onderhouden met onze vaste fabrikanten en bezorgdienst. Hierbij kunnen wij onze medewerkers, klanten, behandelaars en andere belanghebbende op de hoogte houden van verwachte levertijden en eventuele alternatieven.

Interne voorzorgsmaatregelen

Wij zijn vastberaden om alle richtlijnen van de overheid en de informatie van RIVM te voldoen. Daarom hebben we nieuwe hygiënevoorzorgsmaatregelen getroffen in verband het coronavirus. Hierbij zijn onze vaste medewerkers buitendienst op dit moment verplicht om of thuis of gezond op kantoor te werken. reizen is hierdoor afgelast en alle afspraken met klanten, behandelaars en andere belanghebbende worden zoveel mogelijk digitaal en/of telefonisch gedaan. Afspraken die niet digitaal kan worden gedaan worden verschoven naar een andere data. Onze interne schoonmaakdienst heeft extra hygiëne- en schoonmaakmaatregelen getroffen en er worden geen handen meer geschud met elkaar of dergelijke. Onze medewerkers, die allen in Noord-Brabant wonen, worden keurig in de gaten gehouden en wanneer er sprake is van maar een lichte hoestbui, verkoudheid, lichte koorts of dergelijke vragen we thuis te blijven en voor zover mogelijk vanuit huis te werken.

Lomed treft doorlopend maatregelen om te voorkomen dat eventuele werkzaamheden stil komen te liggen en natuurlijk houden we doorlopend de richtlijnen van de overheid en RIVM aan. Tot nader verzoek gaan wij door zoals wij nu bezig zijn. We hebben hiervoor duidelijke afspraken over de verantwoordelijkheden en aanspreekpunten gemaakt. Mochten de richtlijnen veranderen in de aankomende periode zijn wij genoodzaakt om deze richtlijnen te accepteren. Onze medewerkers, klanten, behandelaars en andere belanghebbende  informeren we continu over waar ze rekening mee moeten houden op het gebied van levering, klanten en logistiek.

Vragen en antwoorden

Welke maatregelen neemt Lomed?

Bij Lomed proberen wij om het dagelijkse leven door te laten gaan zodat al onze klanten ten alle tijden goed worden geholpen. Wel zijn wij voorzichtig met onze gezondheid. Helaas hebben wij de workshop van 19 maart moeten afzeggen en zijn de beurzen ook afgezegd. Ook al vinden wij dit erg jammer, ons gezondheid gaat voor. Verder treffen we extra hygiëne maatregelen. Wij blijven gewoon open en zal er voor u niks veranderen.

Wat verandert er voor mij?

Voor u verandert er niks. Wij blijven gewoon open van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 en staan klaar om al uw vragen te beantwoorden. Onze productie en bezorging gaat ook gewoon door. Wel raden wij aan om alle producten online te bestellen.

Betekend dit dat de klantenservice minder/niet bereikbaar is?

Onze klantenservice zal volgens de normale tijden bereikbaar zijn. Maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00.

Betekend dit een langere wachttijd?

Nee. De levertijd zal hetzelfde blijven.

Zijn er producten die niet meer leverbaar zijn?

Nee. Al onze producten zijn en blijven leverbaar.

Wat kan ik zelf doen om besmetting te voorkomen?

Gebruik de voorzorgsmaatregelen van het RIVM om de besmetting te voorkomen:

  • Geen handen schudden
  • Vaker handen wassen
  • Hoesten en niezen in de elleboog
  • Geen contact hebben met mensen met griepverschijnselen
  • Papieren zakdoekjes gebruiken en meteen deponeren

Moet ik uit voorzorg extra producten bestellen?

Dat is niet nodig. Alle producten kunnen dagelijks worden besteld en zullen de volgende dag worden bezorgd.

Geen reactie's

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Stel hier uw vraag
Stel hier uw vraag
Problemen, komt u ergens niet uit? wij zien hier om u te helpen!
Verbinden...
Laat een bericht achter en wij reageren hier zo spoedig mogelijk op.
Momenteel zijn wij in gesprek met een andere bezoeker van de website.
:
:
:
Welkom bij Lomed Nederland. Is er iets onduidelijk voor u? laat dan hier een bericht achter en er word direct contact opgenomen met onze sales afdeling.
:
:
De chat is geëindigd.
Was dit gesprek nuttig? Beoordeel deze chat sessie
Goed Slecht
X